THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

at last...

hye bloggers.. Assalamualaikum

here, i want to inform you all about my FACEBOOK account "FIZAH RAHMAN", ive deactivate it by today (10/8/2010) mybe its only for a while or forever.i feel that my heart is hurt..entah mengapa kah a.bukan boring but kepala utak ku ani kusut bah.huhu na tau cemana kan explain..

ive received a msg from sii kawan tadi.he texted me:

" Nice DP! Sory ku msg g even ku tau kau na eply anymore, dis the real last msg from me.stat esuk n stat posa na g ku msg2 k u can count on my words do tc n slamat pulang kumah ;) assalam "

after read msg atu, hati ku cm sad.entah mengapa..aku sad banar, even my love inda tau apa ku rasa but aku tahan saja.aku pun inda tau apa yg ku rasa bah.i do love my 14's but entah lah.noe what?aku tarus remember yg aku ada promised sii kawan yg aku kn msg ya wen ku d hostel and ku kn always contact ya but now what happen?aku langsung inda msg ya :'( huh! so hard lah..mybe pasal ani lah ku deactivate FB ah..sii 14's ku ani g mcm entah lah.both of them made me lose mood.banar tah..okeh then, i want to go sleep besides aku luan2 nada mood..banar eh.

p/s: Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan~ Ramadhan Kareem to all my friends, family and to all yg mengenali diri ani..aku mengharapkan doa dan sokongan dari semua agar aku bisa menahan segala kedukaan yg aku alami..semoga Ramadhan ku memberikan kebahagiaan dan keceriaan dalam hidup ku..Amin

0 comments: