THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Updated!

Assalamualaikunna jami'aan wa sobahul khair Ya Sohabati wa Ya Habibi~ :)

sorry for the late update, today nearly 2 weeks i sleep in the hostel. there's alot of things la yg happen.mcm2~hehe ada yg menyeramkan, menyedihkan and menggembirakan.

after i finished the orientation last 2 weeks, on 31st July 2010, Ra'es had closed the 'Minggu Ta'aruf' that held at Dewan Utama KUPU SB.We're having alot of memories on the orientation day.Luckily, aku inda menangis bah sepanjang Minggu Ta'aruf di jalankan.Maklumlah, macam first time bah tinggal di hostel. :) rindu rindu pat family atu adalah~hehe den2 babah fetched me after working hour, den sent me to CCS pasal mengambil gaji. Sekajap saja sana pasal gagas kan mengaga akmal kulah. So, inda sampat borak borak wit sii dang AZYRATUL ah lagipun wont disturb her with customer

On 1st August, before 5.30pm, we're asked by BABU untuk muleh hostel.Mama, babah, Ka Dayat, Ka Dayah and baby sent me. Then, they told me that KARAN TUTUP~adoh~atoya~dugaan~huhu gelaps and panas hantaps lah..banar tah.HAHA :)) tapinya baik jua sekajaps eh.hehe

2nd August, bermulanya pengajianku di KUPU SB.Kami kana kumpulkan di DEWAN UTAMA pasal di sana ada kana tampalkan jadual waktu kuliah.Banar eh berbeza dengan sekulah mun sudah di UNIVERSITI ani..Kalau dulu, guru mengaga kami di kelas, NOW kami yang cari pensyarah and kelas serta waktu belajar.Yatah membagi panings tuh.Sudah atu ah, problems timbul.Adakah patut my name nada bah dalam sistem besia di sini, sedangkan my name ada jua bah pt web yg menandakan i was chosen to continue my study here.kan kan?yta baru tah kan sibuk2 durg membuat nama ku and ada jua fren of mine ani..yatah kami sama2 mental.ahaa

Di sana lah bermulanya perkuliahan ku bersama rakan rakan seperjuangan yang lain.And 1 more thing, banar eh aku payah kan jumpa sii AQHM ah.He is in syu'bah SYARIAH and im in syu'bah USULUDDIN.Ada some class saja kami betamu.Inda banyak lah but yatah ganya tu tiap balik, ada kami bejalans jalans.Di Kolej na dapat, so di luar lah ganya jalans jalans hehe :)

eh!Talk about 31st July ah, im forgot bah to story2 with you all..on that day, aku outing with my frens CCS CREW.Thanks for coming frens.Ive invited them ke JAYPEE..Sana makan and play play.kami bought $10 ticket.Paksa bepartner lah yata $60 lah kirakan kami share ticket atu ja.There's alot of fun and enjoy brabis.Aku inda take pictures sana ah.ada plg just view on my FB lah a.Qeelah ada tagged the pictures sana.Thanks again to those yg datang (Qeelah, Mawi, Bober, Ang Kok Ho, Feerah, Muiz and fiance, Ling2, Mirul, Zemah, Ardee, Jimmy,Rashid) ada yg left kh?Na ku ingt bah.sorry if ada yg inda ku nyabuts.hehe

Apa lagi ah?Hey, there's something stucked on my mind.Last night, HE had told me time ya single bah.4 persons.Hmm..entah lah,kan cerita detail inda ku tau.yg penting hurt jua ku lapas ku tau.A girl that i called FREN and BABY 'F' had fallen to HIM and mereka each other lah fallin.Eh banar tah.nda ku tau lah.Mula2 sii F, then sii S then sii I but now sii baby F.Why a guy if kesunyian mudah kan falling ah?I know it was my bad but aku ust curios bah.hmm.Entah lah.Whatever happen, i will with my decision..apa eh?entah~HAHA! :)) i trust him.Thats all :)

i missed him.Alots and more more.Sure!i miss much much :$

by the way, to whom it may concern, i am so sorry for my mistakes.i know its so hard for you to forget me but we should end this.I dont want you tarus2an hoping and hoping with no happy ends. I chosed him and not you.Sorry~ :'( i wish that you can find a girl that can cheer up your life and can make you happy all the time.I will miss every moment that we spent togeter. Thanks for all support and everything what you had done to me. I really appreciate it. Thanks alots :') and sorry very much much because im hurting you. I know its hurt and hard for you.But we've to do.Sorry :'(

0 comments: