THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

bermulanya terawih di masjid masjid :)

Assalamualaikunna Jami'an

Today aku bleh muleh umah pasal esuk stat tah udh puasa..hehe RAMADHAN KAREEM to you all semua.. and hari ani lah bermulanya solat terawih serta witir di seiap masjid dan juga tidak lupa pula bertedarus.hehe hajat tdi kn iut tedarus bah after solat witir ah..ramai plg tpnya ka dayat inda mau pasal ya sakit parut.HAHA! :)) aku ne mun inda bedangan inda tia.haha ri sabtu dapan on 21st August aku kana invite betedarus di masjid Al 'Ameerah Al Hajjah Mariyam, Jerudong from Pusat Belia..insya ALLAH aku dapat plg ku gtau aku dapat membaca.hehe

aku menunaikan solat2 atu d masjid yg berdekatan (masjid Sultan Sharif Ali Sengkurong) ramai jua lah yg datang sembahyang atu..luan2 ramai.and im happy mama pun turut bah.hehe besa kami2 saja with babah.hehe :)

by the way, today kan aku muleh bah.babah aga aku tdi kul 12.30pm, awal bah.atu kan aku cakap kul1pm but okeh lah jua.hehe syukur th kana aga.hehe sekalinya aku atu kan ke libry bah kali inda jadi pasal aher udah aa..sii kayum yg fetched me di rumah..inda jadi libry but kami going to mall cari barang nya..ada expo sana yta kami tarus meliat2 buku for bahan rujukan p inda kami membali eh.HAHA! :)) *spoil bah.hehe* at 1st ya kn bawa liat wayang kali aku cakap jangan tah takut aher abis bah.sekali nya kami round lah pt mini arcade ah den ada terjumpa sii farhana sama sii dato nya.hehe

apa lagi ah??hmm..ani saja kali eh.noe wat?macam bureng tah ku jua deactivate FB ah.adodoy~aku nunggu sii kayum suh ku on..p nyuh ya kn tu?hehe bah ah, im OFF!

0 comments: