THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

too complicated

What i am thinking ryte now?hmm..pasal sii kawan..i know he hates me much than he loved me before.entah.smua ani pasal apa?aku pn not sure.aku buat ya hurt.salah kah mun aku suruh ya update blog?as a fren kn why not always update story..kan kan?hm..aku inda mau membenci ya apa tah lagi memutuskan hubungan kami sebagai kawan.inda bedusakan tu memutuskan silatur rahmi?

wer is me when he need a fren bside?dmna aku tyme2 nya minta ksian smpy msg2?aku dmana????im not a good fren for him and not a real besties.hmm...ani kah namanya aku mementingkan kawan?aku kh ni cemani ani?hmm..its so complicated!brabisly lah~

now, he wants me to hate him..astagah~sedangkan Nabi lagi memaafkan umatnya, ani apa tah lagi aku yg sekadar manusia biasa yg hidup pun hanyalah sementara dimuka bumi ani..huhu :'(

know what?aku terpaksa and memaksa diriku untuk mengatakan "anggap saja aku inda pernah kenal kau mcm sblm aku rapat sama kau".. den ya cakap apa nah? "aku andang inda kenal ko lg lyk aku knal ko b4.."

and no, where is my eternity love when my besties make me hurt lyk this?hmm..sudah lah!if this what he wants.i never had FRIEND like him anymore..

to whom may it concern : sorry for everything what i had done for you..sorry for being annoying in your life..sorryy :"(

0 comments: