THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

inda ku paham..and inda memahami..

Assalamualaikum

to the point saja..aku terhimpit dalam entah apa namanya.today (17/8/2010) aku ada kelas pagi ani kul 7am-8am..ani gara2 pensyarah inda masuk yta kana suruh ganti pagi ani.yta inda ku betido bah dr subuh,eh salah.dr sahur lah yg pentingnya.

kuliah pagi ani di MT (Mini Theater) gabungan dr USULUDDIN and SYARIAH tahun 1.. Hope subject nya ani ( Penghantar dan pendidikan Islam) inda boring.HAHA :))

aku ada kemusykilan bah.pasal TASAWWUR ISLAM.aku macam inda paham.mcm mana kan memahami ah?hmm..susah susah~mybe pasal aku duduk luan2 pt cople seat blkng atu kali.udah atu mcm mengantuks banar bah.huhu inda ku tau ehmengapa buleh aku mengantuk ketika pembelajaran di jalan kan.ish ish!

actually ada majaz bah dsebalik apa yg kn ku ceta ani..hmm..now 06:35 udh, i think nanti ku ceta.susah bah mun aher dtg kuliah pagi ani yta paksa inda duha ari ani and esuk..

okeh then, ada masa ada lah ku menyambung neh..

0 comments: