THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

hye bloggers..last saturday, i went to babu mimit crib's..sana ada majlis berdikir for anak2 kecil..aku inda tau sempena apa..aku datang saja..kali nya kana bawakan baju and tudong and kana suruh mandi sana..tapinya aku sama bibi inda jua tukar baju..aku balik awal lah penting nya..pukul 6pm ku kuar ngam ngam atu aku kana aga lah.hehe baby pun kawan nya ngantar ke opis ku..awal aku tu kuar..on time kali aa..hehe :)

sekalinya time on the way ke telisai, mama kana telipun uleh babu miyam..*mama yg gtau* ya mengkhabarkan berita buruk.huhu :/ anu, nini tua * nini punya kaka punya laki* meninggal patang atu..inna lillahi wa inna ilaihi roji'un..kami inda sampai jumpa..semoga roh nya di cucuri ahmat dan tergolong bersama orang orang beriman..AMIN!

sampai saja di rumah babu mimit, inda plg ramai pasal acaranya lum stat..den2 ramai tia jua urg a after isya..lain rasa nya inda betukar baju ah.hehe but have to jua kan.hehe malu pn malu jua.HA-HA! :p

at that nyte, aku terasa begitu penings penings lah.huhu :$ den tyme otw balek, aku tdor lah.udah tah ku ddk d balakang yta ku limpang saja tia dblakang ah..kaki ku naik ats kerusi bah..rasa jua tu kn melimpang.hehe :) sekalinya kayum ada msg rupanya suruh aku online..dah ku sampai rumah baru ku online pasal pasal aku na sadar bah ya ada msg..

sesampainya aku di rumah pukul 15mins to 12am, aku taus online lah catu after ku tukar2 baju..inda ku mandi malam atu pasal kepeningans lagipun midnyte bah itu..inda baik bah time midnyte bermandi manda.hehe :)

while aku online, aku tunggu kayum eply my text..batah lah jua ku tunggu, sekalinya ku misscall lah aa.. "eh!number busy" aku try and try lagi "number busy" so, i leaved a msg lah gtau if inda busy just text me through msn..den den ada tia ya text..ya gtau ya udah sampai di rumah..i said "okeh" atu saja den i asked ya btpun kh tdi..den he said "awu, ada urang nipun tdi" i said "owh..okeh" cam besa lah kami cerita2 saja den at last ya gtau lah with whom ah ya btpun..ya kana telipun plg..and my instinct always right..dat girl with the number of "208" called him..midnyte??hmm..its okeh for me but len lah rasa nya tu aa..sokeh sokeh..aku inda lah marah and entah tapi sedih lah dikit..minggu kemarin, kira a week lah ya busy saja with a lot of works di unissa..katanya tolong orang buat kaja..yeah i trust him..its okeh for me lah..then till yesterday, he said yg ya kn bwa jalan ke mana saja i want to go..last last nya inda jadi pasal ea naleh..hmm..last nya kan~ sokeh :) *apakan ku ceta ani?hm..HAHA! entah lahhh... ;)

apa lagi ah?aku pn inda tau.aku hurt?inda jua aku sad?ada lah kali..aku and someone inda betahur..maybee pasal wall time ari sabtu..entah lah..okeh then, till meet you'll again aa..take care bloggers

0 comments: