THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

24/07/2010

hye bloggers and readers..today is amal and nuriah bday.they share their bday lah.hehe seronoks itu~

hmm..today is my last day working at CCS..Thanks alot to MP for giving me an opportunity for working there and give me chances for learning and knowing more better about selling and about computer.hehe there's many thing i had learnt sna..my head department, azalinah a.k.a ka aza..she always pushing me till i did a good job *kambang* HAHA! :D and also, ani suryani yg ku panggil ka ani, thanks juga pasal mengajar aku hal2 yg ku bnyk inda tau..buat invoice, quotation..DO and apa g ah?hmm..ajar aku tyme product knowledge..hehe *mengampu~jan lupa slash nama ku ah mun bejual.HAHA!* and and KA ANI~~u tought me keep on makan makan and makan saja asal patang..im gonna miss that moment..nada tah urg kn membawa aku makan makan tah ganya..thanks jua ka ani ah belanja aku makan ice-cream ting nong ting nong yg mr.softy ah.hehe :) to ling2 also, thanks thanks juga..hehe pasal ngajar and bagi aku makan buble gum tyme2 kul 1pm-2pm ah.hehe :) will miss kamu kamu lah counter 3 :'(

ah~tadi mereka ada bgi aku gifts bah..thanks alots semua nya~ here i show u all lah ah what they gave to me


from ka aza


from them and ling2..*nyummy nyummy~chocolates*


altogether with card

then, what can i say?HAHA!:) aku banar2 inda menangis but ada lah kali tyme begambar sama azy..hehe *malu eh!* dorg pasang lagu HAFIZAH from sembilan band, aku ketawa saja.haha :D

aku muleh umah, ka aza did msg me lah..sian2..hehe gonna miss her badly..pasal aku biasa pagi2 liat ya buka pagar, taruh newspaper utk ACER den apa g ah?ngatik2 keyboard nya and mcm2 lah.hehe here the msg:

" Askum..bh jga diri bisai2 k..jan lupakan kami.ada msa lawat2 kmi dsna.blajar bisai2..btw thanks 4 evrythin yg ko buat dis 1 year..u help me a lot..nda biasa rsanya nda pngil nma mu g hehe..sedih th plang..apa pun aku minta maaf skiranya slma tani bkrja aku ada tksar o mnyinggung prsan mu tna ku realize..bh k lh pnjng dh..btw u r my best assistant..tek cre..askum =) " words yg last atu yg buat ku terharu..banar banar eh..she is my best best head department lah..walaupun mua nya kana ucap mcm pemarah but atu awal2..sapa inda paham..hijap kali eh.HAHA! :) but aku udh biasa with ya so, katakn aku paham ya..buleh lah kali..9 months 23 days aku under ya..confirm lah ada teikut sikit2 ulah nya..yah yah!i miss her :'( ka, do take care keraja..jangan lupa lunch..kita g jarang makan.kalau MP marah, tahan saja..go to store and kuarkan tia.hehe jangan marah.i might be not a good adviser but i can be a sister for u to share with..hehe just keep in touch CCS crews :)

bah bah..last but not least, good luck to you all ah..semoga bussiness Mr.Pao and Alice maju atas berkat pertolongan kamu kamu :)

Counter 1: azy, ka yatie, ozzan, feerah

Counter 2: zemah, ka rose, nabil, nurul, shaz

Counter 3: ka aza, ka ani, ka ling2, jing2 and suzie

Counter 4: rina, zul and aiman

Counter 5: technical department- ahsri, amy, shu wei, mirul, rahsid, ka wani

printer side: mawi --> best ever fren..do take care ah

installation department: Lee, ang, muiz

admin: farah, mina, zyan, lily, ct fatimah

gadong side: su ming, erddy, buber, dzul *4 urg saja kh?hehe*

P/S: will gonna miss kamu kamu..jangan saja kamu kelanguan atas kedatangan ku.HAHA!out side here, i will help kamu kamu cari kawan ku yg kn membali laptop.hehe ACER is always the best!AHAHA! :)

0 comments: