THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

luahan ku..

tarus saja lah..untuk apa berselindung..oh!

andai dia mengerti isi hatiku, mengapa ini yang terjadi..diri ini terasa benar2 tidak dihargai..segala pengorbanan..mengapa dilupakan?alasan dengan alasan..i know something..hmm.."happy birthday to him" and whattt?? "sii uncle queen" what it does mean?hmm..

benar2 aku inda mengerti..buleh sudah aku katakan, aku MENYESAL go back 2 tahun yang lalu..semuanya cuma kepura-puraan nya..yes!mama cakap, smua atu alasan nya..hmm..aku banar2 berusaha menjaga hatinya sepanjang kami cemani..tapi apa ku dapat?yg bini2 atu lagi mcm nada rasa besalah..hmm..he pernah ckap "tau tah kau tu mana kawan sebenar?" shit mahn! apa kawan?sorry okay? you're not in my list lagi!

'Ya ALLAH, matikan perasaan ku terhadapnya..lepas kan daripada selalu mengingatinya..aku mohon padamu-Ya Rabb!'

him and her, semoga berbahagia hingga ke akhirnya..nasihatku, semoga mendapat restu kedua ibu bapa kamu..

to him, aku tau inda jua kau kan mencari aku walau apa pun yang terjadi..ani kemahuan mu..aku kan pergi jauh2 dari hidup mu..amat susah ku kn membenci kau..mulut cakap benci tapi hati?hmm..sanggup lah jua kau buat cemani..tau ku kau nada perasaan lagi tampat ku..udah ku cakap, aku inda mau bekawan sama kau..tapi kau yang mau jadi kawan..aku inda dapat terima atu..setauku, mcm aku yg asi2 kan bekawan sama kau..aku BANCI kau, okay?

to her, jaga tia lelaki ani..jan di abaikan..walau pun aku inda tau cemana kau atu..byk jua ku dgr2 cerita..inda ku menyalah kan kau..atu kehidupan mu..ku doakan kamu bahagia hingga ke akhirnya..kalau kan banar2 sama sii uncle queen mu atu..aga tah..jaga hatinya..dan pandai2 saja..

MAAF TAH KU LAGI TU! AKU REMOVE KAMU LAGI..DELETE DARI HIDUP KU..REMOVE DARI SEGALA2NYA..SAMPAI BILA2 INDA KU MAU DGR HAL KAMU..MAAF!

0 comments: