THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

07/07/2010

Salam bloggers, 17days more for my last day kaja at CCS den minus with sunday and public holiday 14 days to go..huhu :'( too sad..leaving my family here make me thinking..many things i had learnt from here..sayang kamu kamu..sales side, techn side and admin side *wlupn na besa banar p kita pernah berbual dan bergaul.HAHA!apaan aku a..

eh eh!aku neh baru ja mendangar lagu neh..batah plg dh ku tau..aku suka..entah napa..hehe and and aku tujukan lagu "TAKKAN PISAH" to all my frens here..where ever i go, you'll be always on my mind

TAKKAN PISAH

Sayang aku ingin berbicara kepadamu

Tentang apa yang tengah aku rasakan

Ada apa ada apa katakanlah semuanya

Ku kan dengarkan duhai cintaku

Bila nanti orang tuamu tak meridhoi

Dengan apa yang kurasakan padamu

Semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya

Begitupun orang tuaku

Kau takkan tinggalkanku

Takkan pernah sayangku

Janjimu janjiku untukku

Takkan ada yang bisa pisahkan kita

Sekalipun kau telah tiada

Akan kupastikan

Ku kan memeluk mencium di surga

Jangan kau pergi tinggalkan Aku

Bawa aku kemana kau mau

Janji ku padamu Jiwa dan ragaku

Mati ku pun mau

macam lagu cinta..tapi inda apa apa kn if lagu atu ku tujukan untuk semua my frens here??

P/S: our frenship will be neva ends

0 comments: