THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Assalamualaikum and selamat sejahtera to whom visit my page

26.06.2010, im joining the PSK opening ceremony and aku di sana just migang bendera..but ada buat pergerakan lah..hehe at 1st, aku with baby and faten sekalinya nth lah, inda betantu ani bah..yatah sii baby mental mental and jua last minit bah tengahari atu kami belateh..ato ya~susah eyh but finally, we've done it very well and excellant :)

aku punched out 11.03am but babah uda fetched me at 11.35am..waahhhh!lama sungguh aku menunggu but nevermind..hehe after atu kami sampai indoor stadium at 12+ lah i think..ku nda g ingat pasal aku gagas gagas udah bah..udah tah aher sampai, baru tah kana bagi baju ptg atu den kami belateh lagi kan..yatah gagas eyh..after belateh kami kana kumpul kan pt zone 1..tampat besa kami keluar untuk marching..then then kayum had message me..ya gtau ya otw to indoor stadium den ya duduk pt zone 1 bahagian Institut Pengajian Tinggi which is gabungan antara ITB, UNISSA and UBD. i have seen kayum duduk bah using baju polo puteh tapinya ya nda nampak aku and aku inda tau kenapa aku nada rasa kabaks kabaks membuat performance atu :')

acara atu selesai pada jam 3pm and kami BELIA BRUNEI MUARA kana suruh tunggu di luar untuk sijil..on the spot bah sijil atu ada..hehe seronoks lah..then then HAJAH SHAMSIAH yg handle kami gtau probably kami kana bawa lagi tyme penutup PSK atu then on 1st of August on HARI BELIA, kami kana bawa lagi..BRUNEI MUARA ramai kana bawa..katanya lah jua tu aa..weheee :)

lapas acara atu, aku balik opis lah..memandangkan ada lagi barang ku tinggal yatah sanggup balik opis walaupun aku nda tukar uniform keraja..barang yang ku maksud kan atu makanan ku bah..dorg celebrate bufday urg yg bday on JUNE yatah ganya tu aku nda hampit cake.hehe ayam express jadi tah..HA-HA!

inda apa tuu..di office aku inda hampit cake, malam ku makan cake..kami buat surprise party for 42nd bufday BABAH UDA. seronoks eyh.babah uda pun terkezuts lah kali.HAHA!aku ada plg begambar sama bufday man tpinya maybe next tyme lah ku upload aa..hehe

okeh then, nanti lagi lah ku share share story aa..hehe :)

0 comments: