THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

this the fact♥

Assalamualaikum blogger..to the point sha..aku rasa mengantuk la ptg ani..adodoi~cemana nie?huhu :/


bth ku na mbuat aa..mcm2 yg terjadi bah dlm beberapa hari ani..aku g jarang melayan bebeh ku a..mengapa a?aku berubah?adodoi~ cemana ne?apa mslh ku yo?sibuk bah..ani g anti nada yta tu nah..naleh jua ku nyeh..na dangan tau kh?huhu


rindu setengah mati ey..ahaha apaan~

Aku ingin engkau ada disini

menemaniku saat sepi

menemaniku saat gundah


berat hidup ini tanpa dirimu

ku hanya mencintai kamu

ku hanya memiliki kamu


Reff:

aku rindu setengah mati kepadamu

sungguh ku ingin kau tahu

aku rindu setengah mati


meski tlah lama kita tak bertemu

ku slalu memimpikan kamu

ku tak bisa hidup tanpamu


aku rindu setengah mati kepadamu

sungguh ku ingin kau tahu

ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu…


apa g a?burengs ku ee..and and fanengs la jua..adodoi~ next tyme g ceta la aa..

0 comments: