THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

muara beach with his family♥

gathering family to-be♥

hailooozz♥ to the point saja~ last month, on 13th December 2009, me and amal had invited by my bebeh shepet and hadi to join their family gathering at MUARA BEACH.. Amal fetched me at 10am and we reached at 11am sal kan kami singgah kadai $1.80..aku mambali kerupuks..membari galats jua tu bah..c amal membawa pie pie catu la p aku nada apa2 bah yg ku bawa yta singgah atu~hehe :)


after arrived kn, me and amal kna suh duduk pt bakal2..so we sit with kaka jiah la(bang saman's gf)..ya tu pendiam..me and amal luan luan aktip bah..na teranah and na pndai duduk diam..xD seronok~ 1st tyme la i met mama and bapa to-be saya..membari ijap plg sl this is my first time bah jmpa boyfren punya parents and family..*kassiaannn eee*


asif ada yo!yta aku da bgambar with ya and jua sii tabam pun ada..named ZAKWAN :) tabam~p gue tak biasa.besa meliat asif sha..next tyme la saya membiasakan mereka mereka..insya ALLAH f ada jodoh~










aku ada la men asif p kajap sha sl aku kna panggil bahh kna suh men lontar lontar aa..yata yg nda ku pemandai tu sekali bapa sii bebeh cakap " nda kn kalah sama kawan sii hadi??" atu ya aku taurs bah main..ehehe sekali atu plg sha ku men..pastu nda tia g ku main..elek sha~


ani tah sha dulu aa..later g ku sambung la aa..

0 comments: